Na zonden mijn nieuwe status getrouwd omarmt.

Door Kat.27 juni 2026

Beste lezers,Als jaren leef ik met een geheim. Dit wil ik eindelijk van mij afschrijven.

Ben al jaren gelukkig met mijn partner in mooi Drenthe. Door omstandig heden hebben wij de afgelopen 15 jaar geen of nauwelijks intimiteit meer met elkaar. Niets hielp meer knuffelen, strelen, bloemtjes kijken.....Hierdoor begon ik mij te vervelen en door de omstandigheden voelde ik mij zo gefrustreerd en waagde een poging tot lifeguard. Dus bedacht ik een list om mijn honger te stillen. Pakte vaker mijn verrekijker en ging op pad om te genieten van de natuur en haar schat, een wijntje op het teras zonder mijn partner, koffie drinken soms bij de buren en "even" naar binnen gluren.

Ging wekelijks enthousiast naar een hockeyclub onder het mom van de wedstrijd bekijken maar ondertussen trok ik mij af op de mooiste meiden! Vaak ging ik naar het strand of waar dan ook dan trok ik mij af op leuke vrouwen en mannen want biseksueel is voor mij normaal en daar krijg ik geen genoeg van. Met sommige dames kon ik zo goed opschieten en daar hoort natuurlijk een knuffel bij. Een stevige knuffel, die gaf ik al te graag aan dames met een reuze formaat,van cupmaat D tot liefst M doe je mij geen plezier. In mijn" zakie " om het maar preuts te houden was het na zo'n knuffel feest.

Later werd het erger , schaamde mij rood dood maar kreeg ook affiniteit met blote tieners, vond het heerlijk om hun ontwikkeling te volgen en van hun vochtige slipjes te ravotten en genieten.

Na al die jaren deed ik de predikaat getrouwd en mijn partner geen faam.

Tot het moment dat ik stoute Poes ontmoette die zei op een dag he makker van jou wil ik wel elke dag een zoentje op mijn loentje. Toen werd het een ritueel, voelde mij eindelijk thuis en fijn. Het voelde als een mega familie fanclub erbij die ik aardig kon vermaken i.p.v. op pedo's en op monstersjagen. Wie weet op goed geluk kunnen wij een tijdloze abonnement aanjagen. Hèhè sommige dingen en mensen zijn voor anderen zo facinerend en verslavend dat ze niet eens de koren van het kaf weten te onderscheiden en zelfs vol haat en respect het risico wagen. Een weerspiegeling van hun ziel terwijl een ander zijn doel is: leef je mooiste leven want er zit meer in dan dood en gelukkiger zijn met alleen brood.

Nu wij elkaar gevonden hebben, voelen wij ons gelukkiger dan ooit wil van mijn zonden af en mijn status updaten van happy singel naar getrouwd. Hoe vinden jullie dat, schatje?

0 reacties

Reacties

Nog geen reacties. Wees de eerste!

Plaats een reactie

Max 500 karakters. IP wordt gelogd.