Seks in het bos strafbaar?
In het bos daar staat een huis.Buurman gluurt er door het ruit.
Buurvrouw, Buurvrouw aan de deur. Klopt en kom gauw maar in.
Buurman Buurman wat doet gij.
Hier heeft u wat rijstenbrei.
Bezig te werken aan een reuze fortuin voor een mooi festijn en dank voor je brei.
Jouw aanwezigheid lijkt momenteel niet de juiste tijd maar de meest aantrekkelijke periode om invulling te geven aan dit festijn, dus doe gauw je broekje uit om de liefde te bedrijven in het bos. Er zijn vlinders , beestjes die kriebelen juist in deze warme periode die gauw uitmoeten door actief te zijn, een partner te vinden en te paren voor plezier , een elftal nageslacht voor dit fortuin.
Weet niet of dit de juiste tijdlijn is en dat de behoeften en verlangens in balans zijn maar wie verlangt er naar seks in het bos? Heb je dat wel eens gedaan? Is seks in het bos strafbaar?
Als het jou bos is niet