Ik haat een klasgenoot ik doe als of ik zijn vriend ben hij heet Matthias hij weet niet dat ik alsof doe
1 reacties
Reacties
#1Fleertje
20 dagen geleden
Wat een rakker!Haat dat kan. Haat moet je bestrijden met liefde om balans te krijgen en zodat synergie ontstaat. Dat is zo een euforisch gevoel. Net als of je hard gas wil geven om je frustraties te uiten maar je weet dat je dat niet zomaar mag doen. Herkenbaar? Wees lief voor elkaar Neymar. Zullen wij samen met je Gapko een potje voetballen?
Wat een rakker!Haat dat kan. Haat moet je bestrijden met liefde om balans te krijgen en zodat synergie ontstaat. Dat is zo een euforisch gevoel. Net als of je hard gas wil geven om je frustraties te uiten maar je weet dat je dat niet zomaar mag doen. Herkenbaar? Wees lief voor elkaar Neymar. Zullen wij samen met je Gapko een potje voetballen?